Regulamin strony Co robić, kiedy dziecko
0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

Logo Co robić kiedy dziecko...

Regulamin

Regulamin sklepu Co robić, kiedy dziecko...

Produkty oferowane w Sklepie są sprzedawane przez Justynę Borzucką (dalej jako Sprzedawca). Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą, pisząc na adres korespondencyjny ul. Zakładowa 11u/5, 50-231 Wrocław, e-mail: kontakt@corobickiedydziecko.pl lub telefonicznie: 507717137 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

1. DEFINICJE

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1) Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu produktu/-ów, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
2) Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
3) Sklep/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę;
4) Towar – rzecz fizyczna będąca przedmiotem Zamówienia.
5) Produkt cyfrowy – usługa lub rzecz wirtualna będąca przedmiotem Zamówienia, świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
6) Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Towaru/Usługi (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy);
7) Zamówienie – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające prawa oraz obowiązki obu stron odnośnie zakupu Usługi/Towaru;
8) Newsletter – elektroniczna forma biuletynu informacyjnego wysyłana okresowo przez Sprzedawcę na podany przez użytkownika adres e-mail;

2. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1. Za pośrednictwem Sklepu, Klient może dokonać Zamówienia Produktów cyfrowych i Towarów uwidocznionych na stronach Sklepu — szczegóły każdej rzeczy są opisane w Ofercie dostępnej na stronie Sklepu.

2. Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3. Wszystkie ceny Towarów i Produktów cyfrowych podane na stronach Sklepu są cenami brutto i zawierają koszt dostawy, o ile nie zaznaczono inaczej.
W przypadku wystąpienia dodatkowych kosztów dostawy (np. w przypadku niestandardowego miejsca dostawy), Klient zostanie o tym wyraźnie poinformowany przed złożeniem zamówienia.

4. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny produktu. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt cyfrowy lub Towar, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – cena najniższa jest ceną najniższą obowiązującą w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego produktu do dnia wprowadzenia obniżki.

5. Złożenie Zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie. W celu zakupu Produktów cyfrowych lub Towarów, Klient wypełnia formularz Zapisu i wysyła go do Sprzedawcy.

6. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca prześle potwierdzenie złożenia Zamówienia drogą elektroniczną wraz ze szczegółami dotyczącymi płatności do 3 dni roboczych.

7. Metody płatności

  1. Klient może dokonać płatności za zamówione Towary lub Produkty cyfrowe za pośrednictwem operatora systemu płatniczego obsługującego szybkie płatności internetowe.
  2. Dostępne metody płatności obejmują m.in.:
    - płatność kartą płatniczą (debetową lub kredytową),
    - szybkie przelewy internetowe (w tym BLIK oraz przelewy natychmiastowe),
    - inne formy płatności elektronicznych dostępne w systemie operatora płatności.
  3. Wybór metody płatności następuje podczas składania Zamówienia. Po wybraniu jednej z metod Klient zostaje przekierowany na bezpieczną stronę operatora systemu płatniczego celem dokonania płatności.
  4. Płatność uznaje się za dokonaną w momencie otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia jej pozytywnej autoryzacji od operatora płatności.

8. Klient ma obowiązek dokonać płatności po otrzymaniu wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia.

9. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza Zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania Zamówienia.

10. Sposoby dostawy i terminy realizacji zamówienia

  1. Produkty fizyczne oferowane w Sklepie dostarczane są na terytorium Polski za pośrednictwem firmy InPost – do wybranego paczkomatu lub kurierem pod wskazany adres.
  2. Czas realizacji zamówienia na Towary fizyczne wynosi do 5 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności. Do tego należy doliczyć czas dostawy zależny od wybranego sposobu dostarczenia przesyłki.
  3. Produkty cyfrowe (np. e-booki, nagrania) są dostarczane drogą elektroniczną – poprzez wysłanie linku do pobrania na adres e-mail podany podczas składania Zamówienia – niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności.
  4. W przypadku warsztatów online lub stacjonarnych, po dokonaniu płatności Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji miejsca oraz szczegółami wydarzenia.
  5. Koszt dostawy jest wliczony w cenę produktu, chyba że w opisie oferty wskazano inaczej. Informacja o ewentualnych dodatkowych kosztach dostawy zostanie każdorazowo podana Klientowi przed złożeniem Zamówienia.

11. Do korzystania ze Sklepu, składania Zamówień oraz korzystania z zakupionych Usług nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta. Wystarczające są: dostęp do Internetu, standardowy system operacyjny, standardowa przeglądarka internetowa oraz posiadanie aktywnego adresu e-mail.

3. PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE

1. Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że treści dostępne na stronach Sklepu mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.

2. Sprzedawca poucza niniejszym Klienta, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Klienta bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

4. ZWROTY I REKLAMACJE

1. Klient, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

2. Aby odstąpić od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego mailowo na adres kontakt@corobickiedydziecko.pl. Oświadczenie należy wysłać przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

3. Zwrot płatności
W przypadku odstąpienia od umowy dotyczącej Towaru fizycznego, Klient jest zobowiązany do zwrotu Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Zwrotu należy dokonać na adres wskazany przez Sprzedawcę. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności niezwłocznie, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu zwróconego Towaru lub dostarczeniu przez Klienta dowodu jego odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Klient nie ponosi żadnych opłat związanych ze sposobem dokonania zwrotu płatności.

4. Reklamacje w przypadku Towaru niezgodnego z umową można składać w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu Zamówienia.

5. Reklamacje można składać mailowo na adres kontakt@corobickiedydziecko.pl

6. W reklamacji należy podać dane Klienta oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.

7. Wobec Klientów będących przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.

8. Wobec Klientów będących konsumentami i przedsiębiorcami na prawach konsumenta Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.

9. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

10. W sytuacji, gdy przesyłka zawierająca zamówiony Towar zostanie zwrócona do Sprzedawcy z powodu jej nieodebrania przez Klienta, Sprzedawca poinformuje o tym fakcie Klienta drogą elektroniczną na wskazany podczas składania Zamówienia adres e-mail. W takiej sytuacji:

  • Klient może zażądać ponownego wysłania Towaru, pod warunkiem pokrycia przez niego kosztów związanych z ponowną wysyłką.

  • Jeżeli Klient nie zgłosi Sprzedawcy zamiaru ponownego odbioru przesyłki w terminie 7 dni od otrzymania informacji o zwrocie Towaru do Sprzedawcy, Sprzedawca dokona zwrotu należności wpłaconej przez Klienta za Towar, pomniejszonej o koszt dostawy zwróconej przesyłki.

Zwrot środków nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inaczej.

11. W przypadku odwołania warsztatu lub szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora (Sprzedawcę), w szczególności z powodu niezebrania minimalnej liczby uczestników lub nagłej choroby, wszystkie środki wpłacone przez Klienta za udział w wydarzeniu zostaną zwrócone w całości na rachunek, z którego dokonano płatności, w terminie do 14 dni roboczych od daty poinformowania o odwołaniu.

12. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego w Regulaminie jako załącznik nr. 1, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI/USŁUGI CYFROWEJ

1. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.

2. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

3. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny.

4. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy.

5. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub gdy strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.

6. Przepisów niniejszego rozdziału nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.

6. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w następujących celach: złożenie i realizacja Zamówienia, realizacja obowiązków podatkowo-księgowych, obrona, dochodzenia lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę, identyfikacja klienta powracającego, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę, obsługa zapytań kierowanych przez Klienta nieprowadzących jeszcze do zawarcia umowy, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę, wysyłka newslettera, po uprzednio wyrażonej zgodzie.

3. Odbiorcami danych osobowych Klienta są: dostawca systemu mailingowego.

4. Dane osobowe Kupującego są przechowywane w bazie Sprzedawcy przez cały czas prowadzenia działalności w celu zapewnienia sobie możliwości identyfikacji klienta powracającego, czemu jednak Klient może się sprzeciwić, domagając się usunięcia swoich danych z bazy Sprzedawcy. Jeżeli sprzeciw taki zostanie złożony przed upływem terminu przedawnienia roszczeń z zawartej umowy, Sprzedawca będzie miał nadrzędny interes w przechowywaniu danych Klienta do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń. Dokumentacja księgowa zawierające dane osobowe Klienta jest przechowywana przez okres wymagany przez przepisy prawa.

5. Uprawnienia Klienta związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo do żądania od Sprzedawcy dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne, aby złożyć Zamówienie.

7. Sklep wykorzystuje technologię plików cookies.

8. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://corobickiedydziecko/polityka-prywatnosci.pl

7. Newsletter

1 .Po dokonaniu zakupu w sklepie, Klient otrzymuje jednorazową wiadomość e-mail z prośbą o wyrażenie zgody na zapis do newslettera. Zapisanie się do newslettera jest całkowicie dobrowolne i wymaga potwierdzenia (opt-in) poprzez kliknięcie w link znajdujący się w otrzymanej wiadomości. Dane subskrybenta newslettera są przechowywane do momentu cofnięcia zgody.

8. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 22.05.2025

9. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW / PLATFORMA ODR

1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje na ten temat oraz procedury dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl.

2. Konsument ma również prawo do skorzystania z unijnej platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR), dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Platforma ta służy do rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami, wynikających z internetowych umów sprzedaży lub świadczenia usług.

3. Skorzystanie z platformy ODR oraz pozasądowych metod rozwiązywania sporów jest dobrowolne.

Załącznik 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Adresat:
Justyna Borzucka
ul. Zakładowa 11u/5
50-231 Wrocław
kontakt@corobickiedydziecko.pl

Ja, ......................................................., niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

............................................................................................

Data zawarcia umowy / odbioru: ..............................................

Imię i nazwisko konsumenta: ..................................................

Adres konsumenta: .............................................................

Podpis konsumenta (tylko w przypadku formularza w wersji papierowej):

Data: ..................................

menu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram